Data de fundering voor beslissingen

Investeer in je data! Dat is mijn devies. Data is de fundering voor de juiste beslissingen. Hoe sterker de data hoe beter je kan beslissen. Betekenisvolle data en de juiste KPI’s (Key Performance Indicators) zijn de sleutels om je bedrijfsdoelstellingen te overtreffen. Het is wel belangrijk dat je dataverzameling wordt gedaan conform de AVG wetgeving die sinds eind mei van toepassing is.

Key Performance Indicators

De juiste KPI’s geven op elk moment een goed beeld van de huidige prestaties. Indien nodig kan er tijdig worden bijgestuurd. Een KPI heeft pas toegevoegde waarde wanneer een organisatie in staat is om de gegevens juist te analyseren en interpreteren.

  • Geheel onafhankelijk
  • Geen bindende contracten
  • Gecertificeerd
  • Glimlach garantie

AVG & Google Analytics health check

De ‘health check’ geeft je een concreet advies hoe je de huidige dataverzameling verbeterd. Daarnaast wordt er gecontroleerd of je voldoet aan de AVG wetgeving die sinds eind mei 2018 in werking is getreden. Dit rapport geeft je dus een volledig beeld van de huidige status op het gebied van web analytics.

€ 89,- Meer info

Volledige implementatie Google Analytics & Google Tag Manager

Dit is de start om datagedreven te kunnen werken. Het verzekert je dat jouw webdata betrouwbaar is. Je kan zodoende de juiste beslissingen nemen. De volledige implementatie maakt jouw dataverzameling compleet en zuiver. Het geeft je toegang tot belangrijke informatie waarover je voorheen niet beschikte.

Prijs op aanvraag Meer info

Data pakketten

Een datapakket geeft je toegang tot unieke kwalitatieve gebruikersinformatie. Dit wordt verzameld in de vorm van videorecordings, heatmaps, online polls en enquêtes. Daarnaast beschik je over een realtime dashboard die met één klik altijd toegankelijk is. Het is een helder overzicht met de belangrijkste informatie voor jouw bedrijf. Vraag naar alle voordelen van de verschillende pakketten.

Vanaf € 29,- per maand Meer info

Conversie attributie

Hiermee krijg je inzichtelijk welke investeringen daadwerkelijk rendabel zijn. In de meeste gevallen wordt er gebruikt gemaakt van het ‘last cookie counts’-principe. Deze meting zet je vaak op een verkeerd spoor, waardoor je veel rendement verliest op je investeringen.

Prijs op aanvraag Meer info

Google Analytics dashboards en aangepaste rapporten

Deze dashboards en rapporten geven je meer inzicht in jouw data. Het zijn een waardevolle toevoeging op de standaard rapporten van Google Analytics. Deze aangepaste rapporten en dashboards kan je eenvoudig toevoegen aan je account. Lees wel even de aanwijzingen om eventuele instellingen aan te laten sluiten op jouw organisatie. Zit de door jou gewenste rapport of dashboard er niet tussen? Neem dan even contact op. De pagina met dashboards en aangepaste rapporten volgt snel. Tot die tijd kan je mij een berichtje sturen met je wensen

Vanaf gratis Meer info